چگونه به درستی Google AdSense را به سایت وردپرس خود اضافه کنید
نوشته شده توسط : محسن راد

چگونه به درستی Google AdSense را به سایت وردپرس خود اضافه کنید


این امکان را به شما می دهد تا فضای تبلیغاتی وب سایت خود را به صورت خودکار به تبلیغ کنندگان بفروشید و دریافت کنید. AdSense یکی از ساده ترین راه برای شروع به درآمدزایی آنلاین با وب سایت شما است.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه Google AdSense را در وردپرس به همراه برخی از بهترین روشها و نکات برای افزایش درآمد خود اضافه کنید.

به درستی Google AdSense را در WordPress اضافه کنید

Google AdSense چیست؟
Google AdSense یک شبکه تبلیغاتی است که توسط Google اداره می شود و به وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت این امکان را می دهد که با نشان دادن متن ، تصویر ، فیلم و سایر تبلیغات تعاملی در وب سایت های خود درآمد کسب کنند. این تبلیغات توسط محتوا و مخاطبان سایت هدف قرار می گیرد ، بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

Google AdSense بدون دردسر است زیرا لازم نیست با تبلیغ کنندگان برخورد کنید یا نگران جمع آوری پول هستید. Google روابط با تبلیغ کنندگان را مدیریت و حفظ می کند. آنها پرداخت را جمع می کنند ، هزینه مدیریت خود را می گیرند و مابقی پول را برای شما ارسال می کنند.

AdSense تبلیغات به ازای هر کلیک (CPC) را ارائه می دهد ، بدین معنی که هر بار که کاربر روی تبلیغ در وب سایت خود کلیک کند ، درآمد کسب می کنید. میزان دریافتی برای هر کلیک براساس عوامل مختلفی متفاوت است.

آموزش تصویری


مشترک شدن در WPBeginner
اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، ادامه خواندن را ادامه دهید.

شروع به کار با AdSense
اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام در یک حساب Google AdSense است . اگر حساب Gmail دارید ، می توانید از حساب موجود خود برای ثبت نام استفاده کنید.

پس از ارائه درخواست خود ، باید منتظر باشید تا تیم Google AdSense آن را بررسی کنند. این ممکن است برای برخی ناشران چند ساعت تا چند هفته طول بکشد.

پس از تأیید ، می توانید وارد حساب AdSense خود شوید و کد تبلیغ خود را دریافت کنید. این کدی است که شما برای نمایش تبلیغات باید در وب سایت خود قرار دهید.

اخیراً ، Google AdSense تبلیغات خودکار را اعلام کرده است ، به این معنی که فقط یک قطعه کد را جایگذاری می کنید و Google به طور خودکار تصمیم می گیرد چه زمان ، کجا ، و چه تعداد تبلیغ برای نمایش در هر صفحه.

با این حال ، اکثر ناشران هنوز از روش دستی برای قرار دادن مجزا تبلیغات در وب سایت خود استفاده می کنند.

ما هر دو روش را به شما نشان خواهیم داد. توصیه می کنیم ابتدا از قرار دادن آگهی دستی شروع کنید. پس از شروع درآمد ، می توانید با تبلیغات خودکار آزمایش کنید تا خودتان آن ها را مقایسه کنید.

1. دستی Google AdSense Ad Code را در وردپرس قرار دهید
شما با کلیک روی منوی تبلیغات در ستون سمت چپ و سپس تغییر روی برگه "توسط واحد تبلیغ". از اینجا باید روی "ایجاد آگهی جدید" کلیک کنید.

از شما خواسته می شود یک نوع آگهی را انتخاب کنید. می توانید از بین "نمایش تبلیغات" ، "تبلیغات در فید" و "تبلیغات در مقاله" را انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید ، از تبلیغات نمایشگر شروع کنید.

نوع آگهی را انتخاب کنید

در مرحله بعد باید یک نام برای این واحد تبلیغ تهیه کنید و اندازه و نوع تبلیغ را انتخاب کنید.

واحد تبلیغ را نامگذاری کرده و نوع آگهی را انتخاب کنید

نام این تبلیغ فقط برای مقاصد داخلی استفاده می شود ، بنابراین می توانید نام آن را مانند "SiteName Sidebar" بگذارید.

گزینه بعدی انتخاب Ad Size است. در حالی که Google طیف گسترده ای از اندازه تبلیغات را ارائه می دهد ، اندازه های خاصی وجود دارد که در زیر توصیه می شود زیرا اینها محبوب ترین در بین تبلیغ کنندگان هستند.

همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید تبلیغ شما پاسخگو باشد یا ثابت باشد. ما توصیه می کنیم که تبلیغات واکنشی را انتخاب کنید زیرا در همه دستگاه ها و اندازه صفحه نمایش خوب کار می کنند.

بعد ، برای ادامه ، روی دکمه ایجاد کلیک کنید.

اکنون AdSense کد تبلیغ را برای شما تولید می کند. این شامل شناسه واحد تبلیغ منحصر به فرد و شناسه ناشر شما می باشد.

کد تبلیغ را کپی کنید

اگر وب سایت شما دارای نسخه AMP Google است ، می توانید کد صفحات AMP خود را نیز کپی کنید.

نگران نباشید ، کد تبلیغ خود را کپی کنید و آن را در ویرایشگر متن ساده مانند Notepad یا TextEdit جایگذاری کنید. در مرحله بعدی به آن احتیاج خواهید داشت.

Google AdSense را در WordPress اضافه کنید
شما باید تعیین کنید که می خواهید تبلیغ را در وب سایت خود نشان دهید. تبلیغات معمولاً در نوار کناری نمایش داده می شود . با استفاده از ابزارک های وردپرس می توانید Google Adsense را در نوار کناری خود اضافه کنید .

به سادگی به صفحه Appearance »ابزارک ها در قسمت مدیریت وردپرس خود بروید. بعد ، ویجت "سفارشی HTML" را به قسمت ابزارک مناسب بکشید و رها کنید و کد Google AdSense خود را در آنجا بچسبانید.

 7 بهترین ابزار رایگان نرم افزار پاسخگویی 2020 (جوانب مثبت و منفی در مقایسه)

 

https://is.gd/NKaY8z

https://v.gd/ELTrxI

https://v.ht/x4Za

https://clck.ru/MfDcE

http://ulvis.net/t8xG

https://b2n.ir/018221





:: بازدید از این مطلب : 800
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: